středa 20. června 2007

Autko

Na pomoc v boji proti Kopření jsem povolal vozidlo. Koupil jsem si nádhernou hondu Concerto. Je to svižná, živá a přímá dívka, co umí zvednout žaludek ale také pohladit ;-) Je to prostě láska z plechu a plastu... Kdo ji nepoznal, neví.

Jenže co se nestalo, ona se pokazila. Jelikož Andreas není servisman, nepoznal, že mu praskla poloosa (tyčka co pohání kola) a tak řek klukům ze servisa, že je to spojka. Kluci sehnali na milou Hondu spojku a jak ji tam chtěli dát dozvěděli se, že jim padá na hlavu poloosa. Se smíchem mi to oznámili a já se musel dál nechat vozit Fandou, ano jezdil jsem dřív Fandou :-D Cena nových dílu by ale přesáhla 5000Kč a proto jsem zvolil opravu pomocí jetých dílů. Což vyjde na 2000Kč, ale na jak dlouho? No je to dilema. Auta žerou penízky :-( Ale mám ji rád a proto to do ní vrazím...

A poučení?

Máte-li kopr, nekupujte si autko, je to drahá zábava. Lepší je kolo či medvídek Mýval ;-) Váš AP

Žádné komentáře:

Sdílejte / Share :-D

Translate